13 Nisan 2016 Çarşamba

Açıköğretim Sosyal Hizmet Lisans Bölümleri

Açıköğretimden sosyal hizmet okumak maalesef mümkün. İki farklı üniversitede sosyal hizmet lisans eğitimi verilmektedir.

  • Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
  • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Bu üniversitelere girebilmek için Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) barajı geçmek gerekiyor. Belirli kontenjanlarda öğrenci alan bu bölümlerde iyi bir puan almak şart.

2015-2016 yılı için Açıköğretim Sosyal Hizmet  Taban Puanları ise şöyle:



Program Adı
Fakülte Adı
Bölüm Adı
Puan
Kont.
Yerl.
Taban Puan
En Büyük
Türü
Puan
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR)
Açıköğretim Fakültesi
Sosyal Hizmet (Açıköğretim)

513
513
353,53
445,38
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM)
Açıköğretim Fakültesi
Sosyal Hizmet (Açıköğretim)

2563
2563
307,28
412,6

Daha fazla bilgi için:

1 yorum: